Rebel Wonen en Slapen in Huizen stoffeert bankstel echtpaar Blom na drie jaar zonder kosten

De best wel prijzige bank van Gerard en Marja Blom uit Huizen begon na drie jaar slijtageplekken te vertonen.

Toen zij voor iets anders weer bij Rebel Wonen en Slapen in Huizen waren, vertelden ze dat. Meteen kwam de ondernemer langs om de slijtage te bekijken en foto’s te maken voor de fabrikant en de stoffenleverancier. Het leidde ertoe dat de bank kosteloos opnieuw werd gestoffeerd. „De bank werd ’s morgens opgehaald, en eind van de middag weer thuisgebracht. Een groot compliment voor Rebel!”

Lakkie Onderdijk

Ab Brilman uit Wervershoof kreeg een lekke band tijdens een fietstocht in Medemblik. Zijn vrouw haalde hem op met de auto en ze brachten de twee jaar oude E-bike naar Lakkie Tweewielers in Onderdijk, waar de fiets ook gekocht was. Na een dag was de band vernieuwd en wilde Ab wegrijden. Nu bleek het LCD-display het niet te doen. Meteen repareerde lukte niet. De fiets bleef. De volgende dag kon deze worden opgehaald. Meneer Brilman hoefde alleen de reparatiekosten te betalen. „De nieuwe display werd niet in rekening gebracht. Dit was garantie. Wat een prima service!”

Print About

Derek Visser uit Zandvoort meldt een zeer goede ervaring met PrintAbout, de leverancier van de huismerkcartridges voor zijn Color Laserprinter. Nadat hij een update had geïnstalleerd voor zijn color laserprinter van HP deed deze niks meer. HP liet weten dat het apparaat nu alleen nog maar werkt met originele HP cartridges, volgens Visser twee keer zo duur als het huismerk van PrintAbout. Visser belde PrintAbout die aanbood zijn nog voor 30 procent volle cartridges én de set nieuwe ongebruikte cartridges voor de volledige prijs terug te nemen. „Ik kreeg dus twee keer mijn volledig aankoopbedrag terug! Ik vind dit zeer coulant van PrintAbout.”

Travelinoutdoor

Kees Reus uit Obdam is zeer tevreden met Travelinoutdoor. Via hun website kocht hij oktober 2019 wandelschoenen. In augustus zag hij dat de zool onder de punten van beide schoenen los kwam en stuurde een foto via de mail. Tot zijn verbazing kreeg hij ’s avonds al een reactie dat dit niet had mogen gebeuren en een retourticket voor de post. Twee dagen later werd bij hem een paar nieuwe wandelschoenen afgeleverd. ,,Als dit geen service is.”

Barthen Keuken Design

Op een keuken van 31 jaar oud mag je misschien geen service meer verwachten. Maar wel als je zoals de familie Gispen uit Voorschoten die keuken destijds hebt gekocht bij Barthen Keuken Design Center in Leiden. Carli Gispen: ,,Van mijn keukenlade liet op een zaterdag het voorfront los. Dat voorfront zit met heel speciale onderdelen vast en juist die onderdelen waren gebroken. Hier moest een vakman aan te pas komen. Dus belde ik de heer Barthen, de leverancier van de keuken. Nog dezelfde dag kwam hij langs met de benodigde onderdelen en repareerde mijn lade ter plekke, geheel gratis. Grote klasse.”

Uw compliment?

Ook een compliment geven? Mail ons uw leuke ervaring en vergeet niet uw woonplaats te vermelden.

Net binnen