Marga Thasing moet geduld hebben bij Leen Bakker

Nancy Ubert

Helemaal verliefd is Marga Thasing uit Haarlem op de Aberdeen van Leen Bakker. Ze koopt de hoekbank samen met een fauteuil en een hocker. Ze kan niet wachten tot de meubels worden geleverd maar haar geduld wordt flink op de proef gesteld.

Ze zit, o nee staat, er helemaal klaar voor op de dag van de bezorging. ,,Ik ontving echter niet de beloofde track and trace code. Nadat ik die zaterdag 45 minuten in de wacht heb gehangen bij de klantenservice, werd me verteld dat de bezorger ziek was en de meubels niet geleverd konden worden. Kan gebeuren, maar niet fijn. Vooral niet dat gebrek aan communicatie.’’ Er wordt een nieuwe datum gepland. Twee weken later zit, o nee staat, ze weer klaar. Nu heeft ze wel een track and trace code maar weer wordt die dag niks bezorgd. ,,Dit keer kreeg ik te horen dat mijn bestelling helemaal niet was ingeladen.’’ Twee zaterdagen voor niets thuis gebleven, uren bij telefonische klantenservice in de wacht maar nog steeds geen zitmeubels. Thasing zet haar tuinstoelen maar in de kamer.

Leen Bakker laat weten dat de hoekbank binnenkort geleverd kan worden maar dat de hocker niet meer voorradig is. Maar: er staat er nog één bij een filiaal. Of ze die dan zelf kan ophalen. O ja, fauteuil Aberdeen is over een maand of twee weer leverbaar. ,,Ik begrijp uw teleurstelling en wil u daarom een cadeaubon van Leen Bakker aanbieden ter waarde van 100 euro.’’ Zelfs als ze de meubels niet meer wil, krijgt ze dat shoptegoed. Best aardig van de winkelketen.

Aanvankelijk besluit ze van haar koop af te zien, maar na een nachtje slapen ziet ze toch graag die hoekbank in haar kamer staan. Of het ombudsteam kan helpen alles in goede banen te leiden. We leggen contact en alles komt goed. Twee maanden nadat Marga Thasing voor het eerst op haar geliefde bank wachtte, wordt Aberdeen alsnog bezorgd. ,,De dag waarvan je wist dat die ooit zou komen.’’

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van het Ombudsteam? Mail ons!

Net binnen